Call of duty:ww2 از امروز برای کنسول ها عرضه خواهد شد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
14:55
جمعه 10 آذر 1396

 به نظر خودتان چقدر در CoD: WW2 خوب هستید؟ حال زمان آن رسیده است که خود را اثبات کنید. اکتیویژن اعلام کرده است که بازی‌های رتبه بندی (Ranked Match) از امروز برای کاربران پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان آغاز خواهند شد.

 
زمان دقیق آغاز بازی ها به وقت ایران ساعت ۲۱:۳۰ امروز، دهم آبان ماه، است. به نقل از اکتیویژن بازی‌های رتبه بندی با ۸ بازیکن انجام می‌شوند که در تیم‌های ۴ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. این بازی‌ها در سه حالت Search & Destroy ،Capture the Flag و Hardpoint در دسترس هستند. برای دست یابی به رتبه‌های بالاتر شما باید بازی‌ها را برنده شوید. با برنده شدن در هر بازی امتیازهایی به شما تعلق می‌گیرند که در انتها منجر به ارتقای رتبه‌ی شما می‌شوند. طبیعی است که در بازی‌های رتبه بندی اگر شما بازی را واگذار کنید یا در حین بازی از آن خارج شوید، از امتیازات شما کسر خواهد شد. در انتهای فصل اول بازی مهارت شما رتبه بندی خواهد شد و این رتبه به فصل دوم منتقل می‌شود. در حال حاضر ۷ درجه برای رتبه بندی در نظر گرفته شده است که این ۷ درجه به ترتیب برنز، نقره، طلا، پلاتینیم، الماس، استاد و حرفه‌ای (Pro) هستند. دست یابی به رتبه‌ی Pro بسیار سخت خواهد بود چرا که تنها ۱۰۰ بازیکن اول جهان صاحب این رتبه می‌شوند.
 
دست یابی به رتبه‌ی جدید کلاهخودی، که در بالا تصویر آن را مشاهده می‌کنید، آزاد می‌کند. اکتیویژن همچنین خاطر نشان کرد که خروج زود هنگام از بازی‌های رتبه بندی جریمه‌هایی خواهد داشت که در قالب محرومیت‌های (Ban) موقت اعمال می‌شوند. با اولین خروج زود هنگام شما برای ۱۵ دقیقه از بازی محروم خواهید شد. دومین خروج شامل ۳۰ دقیقه محرومیت و با سومین خروج بازیکن برای ۴۵ دقیقه از بازی محروم خواهد شد.
 
اکیتویژن هنوز از آغاز بازی‌های رتبه بندی برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی CoD: WW2 صحبتی نکرده است اما بی شک این بازی‌ها در آینده‌ای نزدیک برای این پلتفرم نیز در دسترس قرار خواهند گرفت.


تعداد بازدید از این مطلب: 27
بازدید : 27

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود